Skip to main content
OpenConf small logo

Providing all your submission and review needs
Abstract and paper submission, peer-review, discussion, shepherding, program, proceedings, and much more

Worldwide & Multilingual
OpenConf has powered thousands of events and journals in over 100 countries and more than a dozen languages.

Primjena UI-ja u planiranju nastave

Ovo je istraživanje ispitivalo ulogu UI-alata u planiranju nastave za studente nastavničkog smjera engleskog jezika na Sveučilištu u Zagrebu, s naglaskom na njihovu primjenu, pedagošku vrijednost i moguće izazove u nastavi jezika. Skupina od 17 studenata nastavničkog smjera engleskog jezika na dvosatnoj je radionici samostalno primijenila tri različita UI-alata za izradu priprema za nastavne sate na istu temu unutar okvira komunikacijskog pristupa poučavanju jezika, uz minimalne upute, promišljajući o učinkovitosti i kvaliteti tih priprema kroz okvir refleksivne prakse. Podatci su prikupljeni pomoću triju instrumenata: rubrika za vrednovanje priprema za nastavne sate procjenjivala je ključne aspekte priprema za nastavne sate generiranih UI-jem, uključujući usklađenost s ishodima učenja, strukturu sata, angažiranost učenika, integraciju jezičnih vještina i ulogu učitelja, dok su upitnik nakon radionice i rasprava fokusne skupine bilježili percepcije studenata o UI-alatima, uključujući njihovu uporabljivost, pedagošku utemeljenost i izazove s kojima su se susreli. Rezultati su ukazali na potencijal UI-ja da podrži ili nadopuni tradicionalne metode planiranja nastave u poučavanju jezika te su naveli moguće implikacije za programe obrazovanja nastavnika. Ovo istraživanje doprinosi razumijevanju praktične primjene, koristi i mogućih prijetnji UI-alata u nastavi stranih jezika te pruža uvid u transformativan utjecaj UI-ja na obrazovanje nastavnika i njegov budući razvoj u području usvajanja i poučavanja stranih jezika.

Tema: AI primjena i razvoj

Izlaganje

Bojan Prosenjak
Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Croatia