Umjetna inteligencija u učionici
Umjetna inteligencija sve je prisutnija u obrazovanju, a razumijevanje njezine uloge postaje zahtjev vremena kako za učenike, tako i za nastavnike. Ipak, u praksi se nastavnici često susreću s izazovom kako složene pojmove umjetne inteligencije približiti učenicima na razumljiv i primjeren način. Cilj je pokazati kako se osnovni pojmovi umjetne inteligencije mogu podučavati kroz jednostavne i kreativne metode koje ne zahtijevaju naprednu tehnologiju. Poseban naglasak stavlja se na (budućeg) nastavnika - od uklanjanja straha da "nisu dovoljno stručni za teme umjetne inteligencije" do pružanja gotovih scenarija i materijala koje mogu koristiti u svojoj budućoj nastavi. Rad se također usmjerava na prilagodbu kurikula visokog obrazovanja za nastavničke smjerove, kako bi studenti stjecali praktične kompetencije potrebne za poučavanje UI-je u školama i njezinu integraciju u buduće nastavne programe. Prikazuje se primjer aktivnosti temeljenih na CS unplugged pristupu, koji ne samo da potiču razvoj računalnog razmišljanja kod učenika, već nastavnicima pružaju konkretne alate za prevladavanje osjećaja da je UI previše složena za poučavanje u osnovnoj i srednjoj školi. Analiza primjene unplugged metoda pokazuje da studenti nastavničkih smjerova, ali i nastavnici, iskazuju veliko zanimanje, ali i određenu nesigurnost u vlastitu stručnost. Stoga je važno naglasiti sustavne pripreme nastavnika i pokazuje da se AI može učiniti dostupnom, razumljivom i primjenjivom temom ako se kreativno prilagodi potrebama nastavnika i učenika.
Tema: AI primjena i razvoj
Izlaganje