Skip to main content
OpenConf small logo

Providing all your submission and review needs
Abstract and paper submission, peer-review, discussion, shepherding, program, proceedings, and much more

Worldwide & Multilingual
OpenConf has powered thousands of events and journals in over 100 countries and more than a dozen languages.

Multimedijalni studio kao katalizator promjena: Od asinkronog učenja do jačanja zdravstvene pismenosti.

Medicinski fakultet Sveučilišta u Zagrebu (MEF) zakoračio je u novu eru digitalne edukacije otvaranjem suvremenog studija za snimanje u sklopu projekta e-sveučilište. Opremljen najnovijom tehnologijom, studio je postao ključni resurs za kreiranje raznovrsnog video i audio sadržaja, služeći primarno modernizaciji nastavnih procesa, ali i jačanju društvene odgovornosti Fakulteta. Primarna funkcija studija je osiguravanje kontinuirane produkcije videopredavanja, podcasta i vodcasta za studij medicine, čime se stvara materijal za asinkrono učenje i kvalitetnu pripremu studenata za kontaktnu nastavu. Studio aktivno koriste i nastavnici i studenti koji samoinicijativno snimaju predavanja (npr. iz Fiziologije) za svoje kolege, uključujući i studente na engleskom studiju. Nadalje, studio je ključan za inovacije u kliničkoj edukaciji. Trenutno se radi na snimanju praktičnih vještina, simulacija uzimanja anamneze te simuliranih stanica za klinički ispit (OSCE), čime se standardizira i ujednačava razina praktične nastave. Uloga studija nadilazi okvire klasične nastave. Studio se snažno profilira kao platforma za popularizaciju javnozdravstvenih i medicinskih tema. U njemu se snimaju stručni podcasti i intervjui s vrhunskim stručnjacima, čime se podiže razina zdravstvene pismenosti opće populacije. Posebno se ističe suradnja sa studentima okupljenim u uredništvo STUDMEF-a. Video intervju o aktivnosti STUDMEFa kroz 20 godina imao je 5000 pregleda. Kroz projekte poput MedBusters i TeaTime, snimaju se materijali usmjereni na pružanje provjerenih informacija o aktualnim zdravstvenim problemima. Značajan uspjeh tih projekata, poput MedBustera o kolagenu, dokazuje snažan interes javnosti, budući da statistički značajan broj pregleda dolazi upravo izvan fakultetske zajednice. Studio također služi i za snimanje materijala za diplomirane liječnike i specijaliste, poput podcasta Hrvatskog društva za hitnu medicinu. Novi studio na Medicinskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu potvrđuje se kao mnogo više od tehničke opreme. On je most za povezivanje akademske zajednice sa širom društvenom populacijom. Kroz produkciju relevantnog i visokokvalitetnog sadržaja, Fakultet istovremeno modernizira obrazovanje svojih studenata i aktivno doprinosi informiranosti cijelog društva.

Tema:

  • Inovacije u učenju
  • Multimedija

Izlaganje

Vedran Vuglić
Medicinski fakultet Sveučilište u Zagrebu
Croatia

Mirza Žižak
Medicinski fakultet Sveučilište u Zagrebu
Croatia