LLM-ovi u obrazovanju: razvoj AI pismenosti budućih nastavnika
U izlaganju će biti predstavljana studija slučaja u edukaciji budućeg nastavničkog kadra. Rad povezuje istraživanje o primjeni velikih jezičnih modela (LLM-ova) u obrazovanju s razvojem kompetencija budućih nastavnika kao što su AI pismenost i kritičko mišljenje. U istraživanju je analizirana točnost i pedagoška prikladnost rješenja dobivenih od LLM-a na zadatcima za osnovne i srednje škole. Za evaluaciju su korišteni zadatci s natjecanja iz informatike i državne mature iz fizike. Uz provedenu kvantitativnu analizu, prikupljene su i percepcije nastavnika. Rezultati pokazuju da LLM-ovi postižu visoku razinu točnosti, ali ponekad koriste neprikladne koncepte što ukazuje na potrebu za nastavničkim nadzorom. Sudionici će interaktivno analizirati konkretne primjere i procjenjivati točnost, ali i prikladnost rješenja dobivenih od velikih jezičnih modela čime se vizualizira stvarna situacija odnosa učenika i alata umjetne inteligencije.
Tema: AI primjena i razvoj
Izlaganje