Na prav(n)om putu s digitalnim alatima: primjer inovativnog poučavanja u učionici prava
Pravni fakultet u Rijeci od početka je kao aktivni sudionik pilot projekta e-Sveučilišta usmjeren na inovativnost u primjeni digitalne tehnologije u nastavi, radi unaprjeđivanja kvalitete obrazovanja budućih pravnika i upravnih pravnika i osnaživanje njihovih digitalnih i informacijskih vještina. Inovativne metode implementirali smo u sklopu predmeta Pravno pisanje na 1. godini dva studijska programa. U ovom interaktivnom predavanju prikazujemo proces kreiranja digitalnog obrazovnog sadržaja nastalog u suradnji nastavnika, knjižničara i studenata na primjeru jedne nastavne jedinice. Naglasak je stavljen ne samo na pravne informacije, već i na njezino kritičko vrednovanje. Ujedno se ukazuje na izazove na koje su nastavnici, knjižničari i studenti nailazili u kreiranju materijala. Pritom je pozornost posvećena načinu oblikovanja sadržaja; mjerenja ishoda (od kognitivnog usvajanja do provjere usvojenosti znanja); odabira digitalnog alata za izradu multimedijskog sadržaja i elemenata multimedijskog koji trebaju biti uključeni (tekst, grafički elementi, animacija, video te audio), činjenju teksta čitljivim, jasnim, ali i vizualno privlačnim, uz oslanjanje na didaktičko-metodičku komponentu kao jednu od ključnih razlikovnih komponenti u odnosu na druge vrste publikacija. Ovaj primjer s Pravnog fakulteta u Rijeci može biti shvaćen kao dobra praksa jer vjerujemo da može potaknuti i nadahnuti i druge u izradi digitalnih obrazovnih sadržaja u nastavi prava. Tim više što se primijenjeni pristup temelji na interdisciplinarnom i holističkom razumijevanju prava te na osnaživanju digitalnih i informacijskih vještina studenata kroz suradnju nastavnika, knjižničara i studenata.
Tema:
- Inovacije u učenju
 - Multimedija
 
Izlaganje