Skip to main content
OpenConf small logo

Providing all your submission and review needs
Abstract and paper submission, peer-review, discussion, shepherding, program, proceedings, and much more

Worldwide & Multilingual
OpenConf has powered thousands of events and journals in over 100 countries and more than a dozen languages.

Interaktivne edukativne prakse kroz VR/AR: 3D virtualna izložba kao primjer

Tehnologija proširene stvarnosti otvara nove mogućnosti oblikovanja 3D virtualnih izložbi koje više nisu isključivo vezane uz institucije poput muzeja, galerija, knjižnica ili arhiva. Digitalni alati i tehnička pomagala omogućuju širokom krugu korisnika – od stručnjaka do nastavnika i učenika – samostalno osmišljavanje, izradu i korištenje izložbenih sadržaja u različite svrhe, osobito u obrazovne. U kontekstu suvremenog obrazovanja, 3D virtualne izložbe predstavljaju inovativan i moćan didaktički alat koji omogućuje individualizirano učenje, prilagođeno tempu i interesima svakog korisnika. Multimedijalni elementi, poput audio i video materijala, animacija, QR kodova, vanjskih poveznica i elemenata proširene stvarnosti, potiču imerzivno iskustvo (iskustvo uronjenosti), emocionalni angažman i dublju razinu razumijevanja sadržaja.

Kreiranje virtualne izložbe može poslužiti i kao svojevrsni poligon za simuliranje realnih procesa prilikom kreiranja muzejske ili galerijske izložbe s iskustvom i doživljajem svih aspekata njezinog nastanka i svrhovitosti - od osmišljavanja koncepta, preko izbora predmeta, izrade kompozicije i dizajna izložbenog postava do komunikacije prema posjetiteljima. Izlaganjem će, uz primjer iz prakse, biti predstavljena mogućnost korištenja virtualne izložbe u svrhu stjecanja stručnih kompetencija studenata povijesti umjetnosti.

Tema: Inovacije u učenju

Izlaganje

Ana Sudarević
Osnovna škola Dubovac
Croatia

Danko Dujmović
Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Croatia