Interaktivne edukativne prakse kroz VR/AR: 3D virtualna izložba kao primjer
Tehnologija proširene stvarnosti otvara nove mogućnosti oblikovanja 3D virtualnih izložbi koje više nisu isključivo vezane uz institucije poput muzeja, galerija, knjižnica ili arhiva. Digitalni alati i tehnička pomagala omogućuju širokom krugu korisnika – od stručnjaka do nastavnika i učenika – samostalno osmišljavanje, izradu i korištenje izložbenih sadržaja u različite svrhe, osobito u obrazovne. U kontekstu suvremenog obrazovanja, 3D virtualne izložbe predstavljaju inovativan i moćan didaktički alat koji omogućuje individualizirano učenje, prilagođeno tempu i interesima svakog korisnika. Multimedijalni elementi, poput audio i video materijala, animacija, QR kodova, vanjskih poveznica i elemenata proširene stvarnosti, potiču imerzivno iskustvo (iskustvo uronjenosti), emocionalni angažman i dublju razinu razumijevanja sadržaja. 
Kreiranje virtualne izložbe može poslužiti i kao svojevrsni poligon za simuliranje realnih procesa prilikom kreiranja muzejske ili galerijske izložbe s iskustvom i doživljajem svih aspekata njezinog nastanka i svrhovitosti - od osmišljavanja koncepta, preko izbora predmeta, izrade kompozicije i dizajna izložbenog postava do komunikacije prema posjetiteljima. Izlaganjem će, uz primjer iz prakse, biti predstavljena mogućnost korištenja virtualne izložbe u svrhu stjecanja stručnih kompetencija studenata povijesti umjetnosti.
Tema: Inovacije u učenju
Izlaganje